Hej alla söta scouter på Österlen!
Visst ser ni fram emot sommaren 2009?
Kanske lite tidigt att fråga det eftersom sommaren 2008 precis har tagit slut/snart är slut. Men vi i lägerkommitén är redan igång med nästa sommars scoutläger. Vi ser fram emot det!
Lägret kommer att ha Pirat-tema och det kommer att hända en massa häftiga saker under veckan! Första Sjökortet (lägerbrev) kommer att komma hem till Er kår i slutet på september eller början på november.
Ni behöver inte definitivanmäla er förrens i januari/februari men fundera på det! Jag lovar att ni kommer vara avundsjuka på era kompisar om ni inte åker dit.
Må våra skepp mötas snart igen...
/Bloody Rackham [Rack'em]
Created by OnePlusYou
torsdag 4 september 2008
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)