Created by OnePlusYou

tisdag 21 april 2009

Ett extra sjökort!

Ohoj!

Tänkte bara säga att jag precis har skickat ut ett extra sjökort till alla som är kontaktpersoner ute i kårerna. Jag bifogade ett dokument med vilka storlekar det finns att välja mellan när ni ska få lägertröjorna i sommar och även lite annat, en efterlysning av funkisar och påminnelse att vi ska träffas på Sjöröd den 10 maj klockan 10.00.

Behöver du dokumentet med tröjstorlekarna eller något av de utkomna Sjökorten eller dess blanketter så släng bara iväg ett mail till oss på pirat09@live.se så ordnar vi det!

Var försiktiga i solen när ni svabbar däck! Använd solkräm så ni inte bränner er!

/Johanna

Kretstävling 2009

I söndags var jag, Johanna och andra pirater på årets kretstävling i Simrishamn. Hoppas verkligen att det inte var en enda av er där ute som missade oss när vi gjorde reklam för sommarens största happening! Vi pratade med hur många som hellst och jag vill bara säga en sak : Det är jättekul att så många tänker komma!!! Det kvittade vem man pratade med, alla skulle med och tyckte att ett piratläger verkade jättespännande!
Ni som längtar: Håll ut! Det är inte långt kvar till sommarlov och semestrar, och sedan går allt jättefort.

Tack för en trevlig dag!

Katta

tisdag 7 april 2009

Märkena har kommit!

Ohoj!

Ett skepp kommer lastat med lägermärken!

Japp, idag upptogs hela postlådan av ett stort paket fyllt med märken. Mycket snygga såna också! Hehe.

/Johanna

söndag 5 april 2009

Paketproblem.

Ohoj!

Premiemax hade fått tillbaka paketet med våra märken i fredags, tydligen fanns inte min adress. Vilket var sjukt skumt för när jag ringde till dem stod det rätt adress på paketet (snubben läste upp den för mig). Vi har nyligen fått ny postadress, men det borde inte spela någon roll tycker man.

I vilket fall som helst skulle han skicka paketet igen i fredags och han trodde att det skulle vara framme på måndag, alltså imorgon. Får hoppas att det funkar denna gången!

Fortsatt trevlig söndagskväll önskar jag er!

/Johanna

torsdag 2 april 2009

Spännande!

Ohoj!

Kapten hade skrivit under fakturan för lägermärkena, vilket betyder att dom borde komma till mig antingen idag eller imorgon. Oj vad jag hoppas på att det är idag!

Föressten kommer det att bli trångt här hemma senare när lägertröjorna kommit. 700 tröjor tar lite plats. Men det löser sig.

Hoppas ni har det fint i vårvädret!

/Johanna