Ohoj!
Trots att klockan är halv tio på fredagskvällen tänkte jag bara tipsa om en sak, en sak som förvisso inte sker förrens om en månad, men kan vara bra att planera in.
Den 10 maj klockan 10.00 ska vi i LÄKO samlas på Sjöröd för att reka lägerområdet och planera lite mer. Ni som är intresserade är hjärtligt välkomna dit för att träffa oss och ställa eventuella frågor mm. Medtag egen fikakorg och ett glatt humör!
Ses där!
/Johanna
Created by OnePlusYou
fredag 27 mars 2009
måndag 23 mars 2009
Lägertröjor!
Ohoj!
Jag tror att vi har hittat företaget som ska trycka våra tröjor! Är det inte fantastiskt så säg?
Dock måste vi diskutera detta lite så det passar ju utomordentligt bra att vi har möte på torsdag!
Svabba på däcksvabbare!
/Johanna
Jag tror att vi har hittat företaget som ska trycka våra tröjor! Är det inte fantastiskt så säg?
Dock måste vi diskutera detta lite så det passar ju utomordentligt bra att vi har möte på torsdag!
Svabba på däcksvabbare!
/Johanna
onsdag 18 mars 2009
Lägermärken.
Ohoj alla!
I helgen fick vi se hur lägermärkena kommer att se ut, och jag kan lova er att dom är HELT FANTASTISKA (tycker i alla fall vi i LÄKO). Vi hoppas ju förståss att ni också kommer att tycka det i sommar.
Jag själv tycker det är riktigt coolt att jag har ritat det märke som alla ni ska ha på era skjortor/lägerbålsfiltar i en lång tid framöver.
Nästa vecka ska vi ha lägermöte.
Tills vi möts igen.
/Johanna
I helgen fick vi se hur lägermärkena kommer att se ut, och jag kan lova er att dom är HELT FANTASTISKA (tycker i alla fall vi i LÄKO). Vi hoppas ju förståss att ni också kommer att tycka det i sommar.
Jag själv tycker det är riktigt coolt att jag har ritat det märke som alla ni ska ha på era skjortor/lägerbålsfiltar i en lång tid framöver.
Nästa vecka ska vi ha lägermöte.
Tills vi möts igen.
/Johanna
tisdag 10 mars 2009
Förlåt Möllekåren!
Pga. miss i administrationen har vi missat att skicka lägerbrev till en kår. Men jag lovar: Ni kommer kommer att få ert lägerbrev snarast!
/ Katta
/ Katta
fredag 6 mars 2009
Håll ut Ljunits, Tommarp och Rydsgård!
Kuverten med lägerbrev nummer 3 till Ljunits, Tommarp och Rydsgård är nu förseglade och kommer att postas senast i morgon bitti. Så även ni kommer att få nästa lägerbrev innom kort!
Simma lugnt!
Katta
Simma lugnt!
Katta
onsdag 4 mars 2009
Ohoj däcksvabbare!
Igår skickade jag ut det nya sjökortet till Österlens kårer!
Tre kårer får sjökortet per post då de antingen inte anmält sig eller valt att få det på posten. Så har ni inte fått det ännu så håll kikaren riktad mot postlådan så ska du se att det kommer snart! ;)
Jag ser grymt mycket fram emot sommaren, men nu när senaste sjökortet är ute så måste jag se till att skrapa ihop pengar till en kamera så jag kan sköta mina uppgifter på lägret!
Tills vi ses nästa gång!
/Johanna
Tre kårer får sjökortet per post då de antingen inte anmält sig eller valt att få det på posten. Så har ni inte fått det ännu så håll kikaren riktad mot postlådan så ska du se att det kommer snart! ;)
Jag ser grymt mycket fram emot sommaren, men nu när senaste sjökortet är ute så måste jag se till att skrapa ihop pengar till en kamera så jag kan sköta mina uppgifter på lägret!
Tills vi ses nästa gång!
/Johanna
måndag 2 mars 2009
Sjökort 3



Detta är sjökort 3 som kom ut i mars.
Till detta sjökort har vi tre bilagor; en kårblankett, en funkisintresselapp och en blankett där man fyller i specialkost osv. Har ni tappat bort någon av dessa lappar så skicka ett mejl till pirat09@live.se så skickar vi nya!
/Johanna
Hej alla däcksvabbare!
I nästa inlägg kommer nästa fina lägerbrev upp! Spännande va?
Dagarna blir allt ljusare för var dag som går och Pirat 09 kommer allt närmre! Jag personligen ser väldigt mycket fram emot sommarens läger, och jag tror inte att jag är ensam.
Ha det bra tills vi hörs nästa gång!
/Johanna
Dagarna blir allt ljusare för var dag som går och Pirat 09 kommer allt närmre! Jag personligen ser väldigt mycket fram emot sommarens läger, och jag tror inte att jag är ensam.
Ha det bra tills vi hörs nästa gång!
/Johanna
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)