Hej hopp!
Här har ni en video som förhöjer "pirat-känslan" lite. Nightwish - The Islander
/Johanna
Created by OnePlusYou
fredag 27 februari 2009
torsdag 26 februari 2009
Kul.
Följande är ett utdrag från kommande lägerbrev, angående avgiften för funkisarna. Detta var alltså tänkt att det skulle stå i brevet om vi inte fick reda på någon avgift innan brevet kom ut. Priset för att vara funkis har vi alltså nu fått reda på (60 kr/dag, 2-3 måltider ingår) och tagit bort det. Men jag tyckte det var roligt och värt att spara. Så här kommer det:
"Avgiften för funktionärer är tyvärr inte fastslagen i skrivande stund men den förväntas inte bli större än en liten hög med guldmynt."
/Johanna
"Avgiften för funktionärer är tyvärr inte fastslagen i skrivande stund men den förväntas inte bli större än en liten hög med guldmynt."
/Johanna
fredag 20 februari 2009
Ohoj vänner!
Nu har jag lagt till en nedräknare här på bloggen så att ni slipper vänta på att någon uppdaterar er om läget. Bra va?
I övrigt väntar vi på respons på utkastet till lägerbrevet, så att vi kan börja fixa det och sedan skicka ut det i nästa vecka förhoppningsvis.
Ha det bra tills vi hörs nästa gång!
/Johanna
I övrigt väntar vi på respons på utkastet till lägerbrevet, så att vi kan börja fixa det och sedan skicka ut det i nästa vecka förhoppningsvis.
Ha det bra tills vi hörs nästa gång!
/Johanna
måndag 16 februari 2009
Nytt sjökort på gång!
Igår hade vi möte och började planera kommande sjökort. Vi kom fram till bra saker som ska stå med, och nu väntar vi bara på allas godkännande innan jag ska börja göra det slutgiltiga. Självklart kommer det att läggas upp här när det är klart!
Bara 158 dagar kvar till Pirat 09!
/Johanna
Bara 158 dagar kvar till Pirat 09!
/Johanna
måndag 9 februari 2009
Skepp o hoj, Landkrabbor!
Nu har även jag hittat hit (visste ärligt talat inte om att vi hade en blogg)
Arbetet med att planera århundradets bästa scoutläger går vidare, en av de största frågorna just nu är: Vilken färg ska vi ha på funktionärernas tröjor? Vilket dilema!
Simma lugnt där ute! /Katta
Arbetet med att planera århundradets bästa scoutläger går vidare, en av de största frågorna just nu är: Vilken färg ska vi ha på funktionärernas tröjor? Vilket dilema!
Simma lugnt där ute! /Katta
lördag 7 februari 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

