Till höger här har jag lagt upp en lista över vilka kårer som kommer, så om du undrar om dina kompisar i den och den kåren kommer så ta en liten titt!
Har även uppdaterat hur många som kommer, 352 st! (Scouter & ledare)
/Black Jo
Created by OnePlusYou
tisdag 30 juni 2009
Imorgon är idag igår.
Skepp ohoj vänner!
Dagarna går, varmare än man orkar med. Imorgon är det första juli vilket innebär att det bara är 25 dagar kvar tills vi träffas!
Visst ska vi ha kul?
Tänkte bara säga att ni inte får glömma att lämna ut adressen hit till bloggen till föräldrar och andra intresserade, för under lägerveckan kommer vi att lägga ut en massa bilder och annat kul så att även de som inte kan vara på plats kan följa oss på avstånd! Även efter lägret kommer vi att vara lite aktiva här så ni får inte glömma oss!
Snart ses vi!
/Black Jo
Dagarna går, varmare än man orkar med. Imorgon är det första juli vilket innebär att det bara är 25 dagar kvar tills vi träffas!
Visst ska vi ha kul?
Tänkte bara säga att ni inte får glömma att lämna ut adressen hit till bloggen till föräldrar och andra intresserade, för under lägerveckan kommer vi att lägga ut en massa bilder och annat kul så att även de som inte kan vara på plats kan följa oss på avstånd! Även efter lägret kommer vi att vara lite aktiva här så ni får inte glömma oss!
Snart ses vi!
/Black Jo
torsdag 25 juni 2009
En månad kvar!
Ohoj alla i sommarvärmen!
Idag är det på dagen en månad tills vi ses ute på Sjöröd! En månad låter lång tid, men det kommer att gå fort, innan vi hunnit tänka på det så är vi där!
Tänkte påminna er som inte skickat in specialkostlappen, det är MYCKET VIKTIGT att ni gör detta fort som ögat! Lotsarna sitter nu i veckan med matsedeln och behöver veta vilka som är vegetarianer, laktosintoleranta osv, osv. Så skicka dom bums!
Glöm inte solkrämen innan ni svabbar däck, det kan sluta illa annars ;)
/Black Jo.
Idag är det på dagen en månad tills vi ses ute på Sjöröd! En månad låter lång tid, men det kommer att gå fort, innan vi hunnit tänka på det så är vi där!
Tänkte påminna er som inte skickat in specialkostlappen, det är MYCKET VIKTIGT att ni gör detta fort som ögat! Lotsarna sitter nu i veckan med matsedeln och behöver veta vilka som är vegetarianer, laktosintoleranta osv, osv. Så skicka dom bums!
Glöm inte solkrämen innan ni svabbar däck, det kan sluta illa annars ;)
/Black Jo.
måndag 15 juni 2009
Tröjorna är beställda!
Ohoj alla lägersugna scouter!
Tänkte bara berätta att nu har jag beställt lägertröjorna! Dom är sjukt snygga, och det säger jag inte bara för att det är jag som har gjort designen ;)
Jag hoppas verkligen att ni kommer att gilla dem, men det dröjer ytterligare sex veckor innan jag får veta om ni gör det. Jag ser fram emot det!
Hoppas att ni har det bra annars.
/Black Jo
Tänkte bara berätta att nu har jag beställt lägertröjorna! Dom är sjukt snygga, och det säger jag inte bara för att det är jag som har gjort designen ;)
Jag hoppas verkligen att ni kommer att gilla dem, men det dröjer ytterligare sex veckor innan jag får veta om ni gör det. Jag ser fram emot det!
Hoppas att ni har det bra annars.
/Black Jo
tisdag 9 juni 2009
Sjökort 4.
Ohoj alla pirater!


Jag har alldeles nyligen skickat ut det fjärde och sista sjökortet till alla som står som kontaktpersoner. Lägger ut det här, precis som vanligt.



Är det något ni undrar så är det bara till att höra av sig! Vi finns tillgängliga på pirat09@live.se
/Black Jo
söndag 7 juni 2009
Funkisar, Ledare och Seniorer - detta gäller BARA er!

Mikael Hemmingsson, musiker och underhållare, har lovat att lägga till vid sjörödsbryggan en kväll under veckan för att hålla en liten show för ett begränsat antal ledare, funkisar och seniorer. Det kommer att serveras förtäring och stämningen kommer givetvis att vara på topp! Förhandsbokning krävs så mer information kommer!
måndag 1 juni 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)