Created by OnePlusYou

fredag 16 januari 2009

Hej Österlenpirater!

Snart drar scoutterminen igång och sommaren och Pirat 09 kommer närmare för var dag som går. Preliminäranmälningarna börjar så smått trilla in till vår skeppsmail, antalet prel.anmälda hittills är uppe i 137 stycken. Vilket är en hel del med tanke på att senaste sjökortet kom ut precis när alla skulle gå på jullov.
I veckan lär det väl droppa in lite fler anmälningar förhoppningsvis. Och inläggen här lär väl också droppa in ju längre arbetet med Pirat 09 fortskrider.

Snart är det dags för lägerkommiteén att samlas efter juluppehållet och det ska bli kul att höra hur det går för de andra arbetsgrupperna.

Hoppas era skepp inte hamnar i för stora stormar!

Skepp Ohoj!

/Johanna

Inga kommentarer: