Created by OnePlusYou

torsdag 7 januari 2010

Info.

Vet inte om någon läser här längre, men tänkte bara berätta var vi beställde tröjor och märken till Pirat.

Så....

Märkena beställde vi på Premiemax AB som from. augusti '08 tagit över efter Mårtensson AB. De håller till i Malmö om jag inte är helt ute och cyklar. Posten klöddade till det och påstod att min adress inte fanns och returnerade alla märken till Premiemax, men dom ringde också ordnades det och jag märkena damp ned i min postlåda dagen efter. Kanon. Märkena var riktigt snygga också!

T-shirtarna (och flaggorna) beställde vi hos Tshirt.se. Mycket trevligt bemötande genom hela beställningsfasen och trycken var helt enkelt grymt snygga och har ännu ej spruckit eller fallit av trots många tvättar. Tror att många av deltagarna på lägret tyckte om tröjorna och använder dem även utanför scoutverksamheten. Inte tokdyrt heller för en tröja med tryck, tror det var runt 70 kr plagget eller så, men det beror ju helt på vad för sorts tryck det är osv. Sånt får man ju kontakta företaget man väljer.

Så nu vet ni det om ni behöver beställa märken eller tröjor någongång!

Inga kommentarer: