Ohoj!
I fredags postade jag alla bild-cd:s och lägertidningar som jag fått "beställningar" på, hoppas alla fått sitt och att ingen cd-skiva gått itu under posthanteringen.
Imorgon flyttar jag från Skåne, tiden går helt sinnessjukt fort. För bara någon månad sedan var jag mitt uppe i alla anmälningar och en massa jobb. Igår jobbade jag sista dagen och nu väntar ett år av äventyr i Jämtland.
Tänkte bara passa på och säga till alla som fortfarande läser här; TACK!
Tack till alla som kom på vårt läger, tack till alla er som gjorde lägret till vad det blev.
Tack till alla i LÄKO som jag har fått samarbeta med under dessa två åren.
Och framförallt ett sjukt stort TACK till Kapten, Hacke, för all hjälp med allt som vi två (då) okunniga pirater inte visste.
Det har varit allt som finns under rubrikerna trevligt, lärorikt och utvecklande.
Nu avslutar jag kapitlet Pirat och hoppas på att få vara med och arrangera något liknande i framtiden.
TACK!
/Black Jo
Created by OnePlusYou
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar