Created by OnePlusYou

måndag 9 februari 2009

Skepp o hoj, Landkrabbor!

Nu har även jag hittat hit (visste ärligt talat inte om att vi hade en blogg)
Arbetet med att planera århundradets bästa scoutläger går vidare, en av de största frågorna just nu är: Vilken färg ska vi ha på funktionärernas tröjor? Vilket dilema!

Simma lugnt där ute! /Katta

Inga kommentarer: