Created by OnePlusYou

fredag 20 februari 2009

Ohoj vänner!

Nu har jag lagt till en nedräknare här på bloggen så att ni slipper vänta på att någon uppdaterar er om läget. Bra va?

I övrigt väntar vi på respons på utkastet till lägerbrevet, så att vi kan börja fixa det och sedan skicka ut det i nästa vecka förhoppningsvis.

Ha det bra tills vi hörs nästa gång!

/Johanna

Inga kommentarer: