Nu har jag lagt till en nedräknare här på bloggen så att ni slipper vänta på att någon uppdaterar er om läget. Bra va?
I övrigt väntar vi på respons på utkastet till lägerbrevet, så att vi kan börja fixa det och sedan skicka ut det i nästa vecka förhoppningsvis.
Ha det bra tills vi hörs nästa gång!
/Johanna
Created by OnePlusYou
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar