Följande är ett utdrag från kommande lägerbrev, angående avgiften för funkisarna. Detta var alltså tänkt att det skulle stå i brevet om vi inte fick reda på någon avgift innan brevet kom ut. Priset för att vara funkis har vi alltså nu fått reda på (60 kr/dag, 2-3 måltider ingår) och tagit bort det. Men jag tyckte det var roligt och värt att spara. Så här kommer det:
"Avgiften för funktionärer är tyvärr inte fastslagen i skrivande stund men den förväntas inte bli större än en liten hög med guldmynt."
/Johanna
Created by OnePlusYou
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar