Skepp ohoj vänner!
Dagarna går, varmare än man orkar med. Imorgon är det första juli vilket innebär att det bara är 25 dagar kvar tills vi träffas!
Visst ska vi ha kul?
Tänkte bara säga att ni inte får glömma att lämna ut adressen hit till bloggen till föräldrar och andra intresserade, för under lägerveckan kommer vi att lägga ut en massa bilder och annat kul så att även de som inte kan vara på plats kan följa oss på avstånd! Även efter lägret kommer vi att vara lite aktiva här så ni får inte glömma oss!
Snart ses vi!
/Black Jo
Created by OnePlusYou
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar