Ohoj alla lägersugna scouter!
Tänkte bara berätta att nu har jag beställt lägertröjorna! Dom är sjukt snygga, och det säger jag inte bara för att det är jag som har gjort designen ;)
Jag hoppas verkligen att ni kommer att gilla dem, men det dröjer ytterligare sex veckor innan jag får veta om ni gör det. Jag ser fram emot det!
Hoppas att ni har det bra annars.
/Black Jo
Created by OnePlusYou
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar