Ohoj alla i sommarvärmen!
Idag är det på dagen en månad tills vi ses ute på Sjöröd! En månad låter lång tid, men det kommer att gå fort, innan vi hunnit tänka på det så är vi där!
Tänkte påminna er som inte skickat in specialkostlappen, det är MYCKET VIKTIGT att ni gör detta fort som ögat! Lotsarna sitter nu i veckan med matsedeln och behöver veta vilka som är vegetarianer, laktosintoleranta osv, osv. Så skicka dom bums!
Glöm inte solkrämen innan ni svabbar däck, det kan sluta illa annars ;)
/Black Jo.
Created by OnePlusYou
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar