Vet inte om någon läser här nu efter lägret, men jag tänkte bara säga att jag äntligen har börjat bränna skivorna med bilder! Förhoppningsvis är jag klar med detta till nästa vecka så jag hinner få iväg dem innan jag flyttar om exakt sju dagar.
Ber föressten ursäkt för att jag inte lagt upp några bilder här, men det är så att jag inte har hunnit. Jag jobbar hur mycket som helst plus att jag som sagt flyttar nästa vecka. Vi får väl se hur det blir när jag väl har flyttat, om jag kan lägga upp lite då, men det får vi se då.
/Black Jo

© Johanna Mårtensson
http://120milnorrut.blogspot.com
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar