Hemma igen. Har packat upp allt, lagt allt till tvätt, duchat och bytt kläder. Hade det inte varit för att jag är så in i nordens trött så hade jag nästan känt mig mänsklig.
Jag har haft en mycket trevlig och rolig vecka, trots att vi har haft mycket att göra och att vi knappt har sovit något. Jag hoppas verkligen att alla ni som också varit på Pirat har haft det bra. Har skummat igenom era utvärderingar efter hand som de kom in imorse och det ser ut som att de flesta har haft det bra.
Som jag befarade så är det så sorgligt tomt nu. Jag gillar inte denna tomma känsla, en hel vecka fylld av äventyr, bus och annat, också kommer man hem och tänker "Jaha? Nu då?". Helt borta är man. Tredje världskriget kunde ha utbrutit denna veckan utan att jag hade märkt det.
Imorgon ska jag jobba och bara ta det lugnt på kvällen. På måndag ska jag börja ladda upp lite bilder här och börja fixa skivorna med bilder som en del kårer har beställt. Sen är det utvärderingarna som ska sammanställas och lägertidningarna som ska skrivas ut och skickas. Jag har en del att stå i innan jag flyttar om 21 dagar.
Vi hörs igen på måndag, nu ska jag gå i ide.
/Black Jo.
Created by OnePlusYou
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar