Created by OnePlusYou

fredag 31 juli 2009

Stora sjöslaget.

Idag är det fredag och fredag innebär Stora Sjöslaget. Denna fin-fina tävling pågår hela dagen, och avlutas med en skattjakt ikväll. Än har vi inte varit ute på banan då saker och ting har tagit tid, men efter lunch ska vi ut och fotografera osv. Banan ligger på lägerområdet så alla är nu på byarna och lagar sin mat; potatis & purjolökssoppa. Gott.

Det är lite sorgligt att vi åker hem imorgon, det som har varit vardag dom senaste två åren tar plötsligt slut. Okej, inte riktigt slut för min del då jag ska sitta och gå igenom alla bilder, redigera, bränna och skicka till alla som har beställt. Visserligen bara 6 kårer hittils, men jag ska göra reklam för det i mitt bildspel ikväll.

För övrigt inget annat att rapportera mer än att det var ett sjuhelsikes drag igår när Mikael Hemmingsson var här och spelade. Sjukt kul och man kan säga att det värkte både i strupar och handflator, så mycket skreks och klappades det.

Now; Lunchtime.

/Black Jo

Inga kommentarer: