Created by OnePlusYou

torsdag 2 april 2009

Spännande!

Ohoj!

Kapten hade skrivit under fakturan för lägermärkena, vilket betyder att dom borde komma till mig antingen idag eller imorgon. Oj vad jag hoppas på att det är idag!

Föressten kommer det att bli trångt här hemma senare när lägertröjorna kommit. 700 tröjor tar lite plats. Men det löser sig.

Hoppas ni har det fint i vårvädret!

/Johanna

Inga kommentarer: