Created by OnePlusYou

tisdag 21 april 2009

Ett extra sjökort!

Ohoj!

Tänkte bara säga att jag precis har skickat ut ett extra sjökort till alla som är kontaktpersoner ute i kårerna. Jag bifogade ett dokument med vilka storlekar det finns att välja mellan när ni ska få lägertröjorna i sommar och även lite annat, en efterlysning av funkisar och påminnelse att vi ska träffas på Sjöröd den 10 maj klockan 10.00.

Behöver du dokumentet med tröjstorlekarna eller något av de utkomna Sjökorten eller dess blanketter så släng bara iväg ett mail till oss på pirat09@live.se så ordnar vi det!

Var försiktiga i solen när ni svabbar däck! Använd solkräm så ni inte bränner er!

/Johanna

Inga kommentarer: