Created by OnePlusYou

tisdag 7 april 2009

Märkena har kommit!

Ohoj!

Ett skepp kommer lastat med lägermärken!

Japp, idag upptogs hela postlådan av ett stort paket fyllt med märken. Mycket snygga såna också! Hehe.

/Johanna

Inga kommentarer: