I söndags var jag, Johanna och andra pirater på årets kretstävling i Simrishamn. Hoppas verkligen att det inte var en enda av er där ute som missade oss när vi gjorde reklam för sommarens största happening! Vi pratade med hur många som hellst och jag vill bara säga en sak : Det är jättekul att så många tänker komma!!! Det kvittade vem man pratade med, alla skulle med och tyckte att ett piratläger verkade jättespännande!
Ni som längtar: Håll ut! Det är inte långt kvar till sommarlov och semestrar, och sedan går allt jättefort.
Tack för en trevlig dag!
Katta
Created by OnePlusYou
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar