Created by OnePlusYou

söndag 5 april 2009

Paketproblem.

Ohoj!

Premiemax hade fått tillbaka paketet med våra märken i fredags, tydligen fanns inte min adress. Vilket var sjukt skumt för när jag ringde till dem stod det rätt adress på paketet (snubben läste upp den för mig). Vi har nyligen fått ny postadress, men det borde inte spela någon roll tycker man.

I vilket fall som helst skulle han skicka paketet igen i fredags och han trodde att det skulle vara framme på måndag, alltså imorgon. Får hoppas att det funkar denna gången!

Fortsatt trevlig söndagskväll önskar jag er!

/Johanna

Inga kommentarer: