I nästa inlägg kommer nästa fina lägerbrev upp! Spännande va?
Dagarna blir allt ljusare för var dag som går och Pirat 09 kommer allt närmre! Jag personligen ser väldigt mycket fram emot sommarens läger, och jag tror inte att jag är ensam.
Ha det bra tills vi hörs nästa gång!
/Johanna
Created by OnePlusYou
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar