Ohoj!
Trots att klockan är halv tio på fredagskvällen tänkte jag bara tipsa om en sak, en sak som förvisso inte sker förrens om en månad, men kan vara bra att planera in.
Den 10 maj klockan 10.00 ska vi i LÄKO samlas på Sjöröd för att reka lägerområdet och planera lite mer. Ni som är intresserade är hjärtligt välkomna dit för att träffa oss och ställa eventuella frågor mm. Medtag egen fikakorg och ett glatt humör!
Ses där!
/Johanna
Created by OnePlusYou
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar