Created by OnePlusYou

onsdag 18 mars 2009

Lägermärken.

Ohoj alla!

I helgen fick vi se hur lägermärkena kommer att se ut, och jag kan lova er att dom är HELT FANTASTISKA (tycker i alla fall vi i LÄKO). Vi hoppas ju förståss att ni också kommer att tycka det i sommar.

Jag själv tycker det är riktigt coolt att jag har ritat det märke som alla ni ska ha på era skjortor/lägerbålsfiltar i en lång tid framöver.

Nästa vecka ska vi ha lägermöte.

Tills vi möts igen.

/Johanna

Inga kommentarer: