Ohoj alla!
I helgen fick vi se hur lägermärkena kommer att se ut, och jag kan lova er att dom är HELT FANTASTISKA (tycker i alla fall vi i LÄKO). Vi hoppas ju förståss att ni också kommer att tycka det i sommar.
Jag själv tycker det är riktigt coolt att jag har ritat det märke som alla ni ska ha på era skjortor/lägerbålsfiltar i en lång tid framöver.
Nästa vecka ska vi ha lägermöte.
Tills vi möts igen.
/Johanna
Created by OnePlusYou
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar