Ohoj!
Jag tror att vi har hittat företaget som ska trycka våra tröjor! Är det inte fantastiskt så säg?
Dock måste vi diskutera detta lite så det passar ju utomordentligt bra att vi har möte på torsdag!
Svabba på däcksvabbare!
/Johanna
Created by OnePlusYou
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar