Created by OnePlusYou

måndag 23 mars 2009

Lägertröjor!

Ohoj!

Jag tror att vi har hittat företaget som ska trycka våra tröjor! Är det inte fantastiskt så säg?

Dock måste vi diskutera detta lite så det passar ju utomordentligt bra att vi har möte på torsdag!

Svabba på däcksvabbare!

/Johanna

Inga kommentarer: