Created by OnePlusYou

tisdag 10 mars 2009

Förlåt Möllekåren!

Pga. miss i administrationen har vi missat att skicka lägerbrev till en kår. Men jag lovar: Ni kommer kommer att få ert lägerbrev snarast!

/ Katta

Inga kommentarer: