Created by OnePlusYou

onsdag 4 mars 2009

Ohoj däcksvabbare!

Igår skickade jag ut det nya sjökortet till Österlens kårer!

Tre kårer får sjökortet per post då de antingen inte anmält sig eller valt att få det på posten. Så har ni inte fått det ännu så håll kikaren riktad mot postlådan så ska du se att det kommer snart! ;)

Jag ser grymt mycket fram emot sommaren, men nu när senaste sjökortet är ute så måste jag se till att skrapa ihop pengar till en kamera så jag kan sköta mina uppgifter på lägret!

Tills vi ses nästa gång!

/Johanna

Inga kommentarer: