Ohoj där ute på havet!
Den 30:de april kom och gick, och inga definitivanmälningar i sikte! Men det har under helgen dykt upp två och en tredje är på gång. Vi väntar tålmodigt på den och alla andra och hoppas att de dyker upp nu i veckan som kommer.
Vi behöver få in alla anmälningar och lappar med tröjstorlekar så vi kan skicka iväg flaskposten med beställning på tröjor så att de hinner till oss innan lägret väl börjar.
Och en påminnelse: På söndag den 10/4 ska vi i LÄKO + funkisar träffas på Sjöröd, hjärtligt välkomna dit med fikakorg klockan 10.00!
Jag har också glömt att berätta att vi finns på Facebook om någon känner sig intresserad. Vi är inte särskilt aktiva på det skeppet, men desto mer här. Kan kanske vara roligt senare efter lägret att hitta sina nyfunna vänner. Sök på 'Pirat 09' så hittar du!
För övrigt går dagarna fort och snart är det mindre än två månader kvar innan skeppet kastar loss ute på Sjöröd! Det ser vi fram emot!
Ha det bra tills vi hörs nästa gång!
/Johanna
Created by OnePlusYou
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar