Created by OnePlusYou

onsdag 20 maj 2009

T-shirts.

Ohoj skeppsråttor!

Tiden går fort när man har roligt eller längtar till någonting. Snart är det sommarlov eller semester och därmed också Pirat 09! Som jag ser fram emot att träffa alla er!

Snart ska tröjorna beställas och än har jag inte fått in alla listor med kårernas storleksbeställningar. Jag kommer att skicka ut en påminnelse till er som inte skickat in listorna så fort jag kommer hem från Östersund, men vet du med dig redan nu att din kår inte skickat in listan så sätt fart!

Vi hörs snart!
Hälsningar från ett soligt Östersund.

/Black Jo

Inga kommentarer: