Created by OnePlusYou

lördag 23 maj 2009

Stämningsmusik.

Ohoj!

Lägger in en låt som jag i alla fall tycker passar utmärkt till temat på lägret.
Eller vad tycker ni?

Nightwish - The Islander

Inga kommentarer: