Created by OnePlusYou

söndag 10 maj 2009

Ohoj!

Det är med stor glädje jag berättar för er att 13 kårer är definitivanmälda i dagsläget! Och två till är på g, så vi blir 15 kårer + funkisar. Idag under vårt möte satt jag och räknade ihop hur många som ska komma och kom fram till 232 scouter i alla åldrar och 63 ledare. Mycket roligt att så många är intresserade!

För övrigt var det ett mycket trevligt och givande möte. Fint väder hade vi också.
Snart är det dessutom sommarlov för alla skolor och då är det inte långt kvar till lägret! Jag längtar i alla fall mycket!

Hörs snart igen!

/Black Jo

Inga kommentarer: