Ohoj!
Här kommer femtielfte påminnelsen:
Imorgon, söndag 10/5 klockan 10.00, kommer vi i LÄKO att träffas på Sjöröd för att planera, reka och svara på eventuella frågor från alla lägerintresserade som dykt upp. Medtag egen fikakorg!
Vi ses!
/Black Jo
Created by OnePlusYou
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar