Created by OnePlusYou

lördag 9 maj 2009

Piratsammankomst.

Ohoj!

Här kommer femtielfte påminnelsen:

Imorgon, söndag 10/5 klockan 10.00, kommer vi i LÄKO att träffas på Sjöröd för att planera, reka och svara på eventuella frågor från alla lägerintresserade som dykt upp. Medtag egen fikakorg!

Vi ses!

/Black Jo

Inga kommentarer: