Ohoj piratvänner!
Nu är det bara en liten vecka kvar tills vi kastar loss! Har ni packat?
Min piratkompanjon Salta Katta har tydligen packat klart helt, men jag har bara börjat lägga fram mina grejer. Men det är i alla fall någonting.
Jag har gått och blivit förkyld till på köpet, så idag gick jag hem tidigare från jobbet för att kurera mig lite så jag orkar åka på läger. Det vore ju tråkigt om jag är sjuk då, jag har ju sett fram emot detta så länge!
Glöm inte bort att lämna ut adressen hit till föräldrar, mormor, morfar, farmor, farfar och andra som är intresserade av att veta vad som händer nere på Sjöröd. Vi kommer att uppdatera med jämna mellanrum! (http://pirat09.blogspot.com)
/Black Jo
Created by OnePlusYou
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar