Nu har snart halva inryckningsdagen gått. Allt har förflutit lugnt, förutom en krånglande med utskrifter i morse. Men det har löst sig, så som allt annat kommer att göra.
Snart är det byfånemöte och då kommer en del oklarheter att redas ut. Ett byfånemöte är för den som inte vet ett möte där varje kår skickar en representant till ett möte med Läko och funktionärer. Vårt möte kommer att äga rum på funktionärsängen om exakt en halvtimme. Detta blir mitt första byfånemöte. Men definitivt inte det sista antar jag.
Ikväll är det invigning på stora ängen. Kommer in med bilder ikväll hoppas jag.
Vi hörs snart igen!
/Black Jo
Created by OnePlusYou
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar