Nu har jag ordnat Twitter också! Vi kommer inte att sitta vid datorerna och uppdatera varenda minut under lägret, men nu är det bara för mig att skicka ett sms så vet ni vad vi pysslar med, mobilen har jag ju med mig överallt. Bilder och annat kul som inte går att lägga in på Twitter läggs in här.
Ni hittar rutan till höger här ->
eller på http://twitter.com/Pirat2009
För att se tidigare/senare inlägg på Twitter trycker ni på pilarna som finns i högra hörnet.
/Black Jo
Created by OnePlusYou
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar