Created by OnePlusYou

lördag 25 juli 2009

Panorama.

Ohoj!

Satte ihop ett litet panorama över skeppen, sett från matutlämnligen ungefär. Vill poängtera att det är inte proffsigt gjort över huvud taget, det är första gången jag gjort ett sånt här. Men det blev i alla fall ganska bra.

4 bilder blev 1 - here you go!



/Black Jo

1 kommentar:

Lottis sa...

Hej alla pirater.Tycker det e tråkigt att man bara får läsa vad ledarna har för sig och inte våra barn.Hoppas det blir någon ändring på det .Tyckte om bilden ni hade gjort, hoppas det kommer mer av det.Kramar från Skurup.