Created by OnePlusYou

söndag 12 juli 2009

Syjunta.

Här har vi gasat symaskiner för fulla muggar, hela eftermiddagen faktiskt, och snart är vi klara! Det är flaggor vi syr och dom blir urläckra!

Undra egentligen hur mycket tråd som har gått åt? Det är ändån 8 stora tygstycken som vi sytt ihop till 4 flaggor. Alla dessa har sick-sackats, sedan sytts ihop, vänts, på med flagglina och sytts ännu lite mer. Men jag tänker i alla fall varken mäta eller räkna på det. Haha.

Bara två veckor till vi kastar ankar!

/Black Jo.

Inga kommentarer: