Created by OnePlusYou

måndag 6 juli 2009

Lägertröjor!

Dom har kommit! Oj vad jag är glad för det! Dock är dom fortfarande i postens händer, men dom befinner sig i byn i alla fall.

Längtar tills dom befinner sig i min lägenhet! :D

/Black Jo

Inga kommentarer: