Ohoj alla lägersugna scouter!
Nu är vi i LÄKO på plats! En del kårer har droppat in under dagen och lämnat lägerpackningen, och imorgon kommer alla som inte är här ännu!
Det ska bli så kul detta, jag har sett fram emot denna veckan så länge, ni anar inte.
Ha det bra och sov gott så ses vi imorgon, pigga och glada!
/Black Jo
Created by OnePlusYou
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar