skip to main
|
skip to sidebar
Created by
OnePlusYou
onsdag 8 juli 2009
Tröjor, tröjor, tröjor (& lägermärken)
Igår kväll sorterade vi alla tröjorna så nu ska varje kår fått så många tröjor som de har beställt =) Även lägermärken är uppdelade.
Tröjorna är SJUKT snygga!
Om två dagar är det bara två veckor tills vi kastar ankar. Det kommer att gå fort!
/Black Jo
Hallen fylld av kartonger =)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
follow Pirat2009 at http://twitter.com
Definitivanmälda deltagare
352 scouter och ledare
Vilka kårer kommer?
Tomelilla
Rydsgård
Skurup
St:Olof
Skivarp
Löderup
Ystad
Gärsnäs
Möllekåren
Köpingebro
Ljunits
Simrishamn
Brösarp
Kivik
Vollsjö
Sjökort
Sjökort 1
Sjökort 2
Sjökort 3
Sjökort 4
Feedjit Live Blog Stats
räknare
Pirater på nätet.
Piratflaggor
Pirat 09 på distriktets hemsida
Bra fakta om pirater!
Vad är mitt piratnamn? (på engelska)
Bloggarkiv
►
2010
(1)
►
januari
(1)
▼
2009
(54)
►
augusti
(5)
▼
juli
(12)
Stora sjöslaget.
Marknadstorsdag.
Ohoj vänner och kamrater!Lägerlivet lunkar på i va...
Panorama.
Nu börjar alla känna sig på plats...
Godmorgon, godmorgon!
Nu är vi på plats!
Twitter.
Bara en liten vecka kvar!
Syjunta.
Tröjor, tröjor, tröjor (& lägermärken)
Lägertröjor!
►
juni
(7)
►
maj
(6)
►
april
(5)
►
mars
(8)
►
februari
(8)
►
januari
(3)
►
2008
(1)
►
september
(1)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar