Created by OnePlusYou

onsdag 8 juli 2009

Tröjor, tröjor, tröjor (& lägermärken)

Igår kväll sorterade vi alla tröjorna så nu ska varje kår fått så många tröjor som de har beställt =) Även lägermärken är uppdelade.

Tröjorna är SJUKT snygga!

Om två dagar är det bara två veckor tills vi kastar ankar. Det kommer att gå fort!

/Black Jo


Hallen fylld av kartonger =)

Inga kommentarer: