Created by OnePlusYou

onsdag 29 juli 2009

Marknadstorsdag.

Ohoj!

Idag är det torsdag och lägret börjar lida mot sitt slut. Sorgligt men sant. Jag tycker att tiden har gått långsamt ända fram till nu, nu börjar det kännas som att det inte varit något riktigt läger för min del. Men detta är ju första gången som funkis. Vi har hittat på så mycket, ränt rundor och varit överallt. Man saknar att vara den som gör alla aktiviteter, saknar att härja runt tills ledarna säger till en osv, osv.

Idag är det torsdag och det är marknad på schemat för alla. Förmiddagen går åt till förberedelser av marknadsplatsen och programtältet har öppet hus för de som vill göra mer makrame eller skinnsömnad. Sen är det som sagt marknad på eftermiddagen.

Ikväll kommer Mikael Hemmingsson hit och underhåller oss i LÄKO, funkisar, LOTS och ledare. Jag har hört rykten om att det är över 110 anmälda. Jösses säger jag! Undrar hur vi ska få plats i cafétältet!

Själv ska man stå i intendenturen hela förmiddagen, sen tar kanonkulan/papegojan Mange eftermiddagspasset så jag kan vara med på marknaden och fotografera. Bra när man kan dela! =)

Vi hörs väl snart igen.

/Black Jo

Inga kommentarer: